En osaa sanoa mistä sain idean aloittaa tämän blogin kirjoittamisen. Tuskin kovinkaan monta ihmissielua kiinnostaa lukea yksittäisen henkilön terveysasioista, varsinkaan "lievistä" sellaisista. Ehkä päiväkirjan sijaan tänne kirjoittamisesta voi olla jollekulle hyötyä? Kokeillaan kuitenkin. Tarkoituksena olisi yrittää selvittää ja keksiä ratkaisuja selkäkipuihin ja niiden aiheuttamiiin vaivoihin, sekä paneutua omiin psykologisiin ongelmiin.

Olen 25- vuotias nuorukainen. Olen "sairastanut" lievää skolioosia 15- vuotiaasta lähtien. Olen myös kerran joutunut liikenneonnettomuuteen, joka murjoi selkäni huonoon kondikseen. Tunnen kroonisia alaselkäkipuja päivittäin, enkä ole lihastreeneistä tai muusta alaselkälihaksia kuntouttavista liikuntamuodoista kokenut olevan hyötyä. Pari kertaa tutkimuksissa olen selän kanssa käynyt, kuitenkaan saamatta mitään ratkaisua ongelmaan. Ainut lääketieteen tarjoama apu minulle on ollut Burana 1000mg.

Ajattelin myös tässä blogissa uskaltautua kertomaan julkisesti omista psykologisista ongelmista ja lapsuuden traumoista, jotka ovat ne luoneet. Nopeasti tiivistettynä: blogini käsittelee fyysistä ja henkistä hyvinvointia. Toivottavasti joku saa tästä mielenkiinoista luettavaa! Olen myös tarvittaessa valmis antamaan haastatteluja / materiaalia psykologian ja lääketieteiden opiskelijoille. Tervetuloa? Öhh mitenkäs nämä artikkelit yleensä lopetetaan...